četvrtak, 28. srpnja 2011.

Apple crumble



Baš vam se jede pita od jabuka, i to u narednih pola sata. Onda zaboravite na prhko tijesto i napravite crumble. Jednostavan i brzo gotov, a savršen skoro kao pita. Za potpuni dojam potrebno je malo sladoleda od vanilije.


Inače sam prezirno frktala nosom na crumble. Kao "pa znam zamijesiti prhko tijesto" i preskočim taj recept.  Mišljenje sam promijenila kad sam ga prvi put probala i to baš u njegovoj domovini. Bili smo u Engleskoj i rođakinja ga je pripremila za slatko osvježenje poslije večere. Nisam očekivala ništa senzacionalno i na kraju sam bila ugodno iznenađena.




Već sam brala ivanjske jabuke, a danas je ostatak iskorišten za ovaj recept. Slatke, male, žute jabučice su mi se činile idealnima za brzi crumble. Za dvije osobe potrebno je

  • 3 veće jabuke ili 10ak ivanjskih jabuka
  • 30 g šećera
  • cimet 
  • 90 g glatkog brašna
  • 40 g maslaca
  • 40 g smeđeg šećera
  • sladoled od vanilije

Jabuke ogulite, očistite im sredinu i narežite ih na tanje ploškice. Pomiješajte 30 g šećera s cimetom pa pospite po jabukama. Rasporedite jabuke u vatrostalne posudice. Od brašna, smeđeg šećera, maslaca i malo cimeta napravite grube mrvice, tako da utrljate maslac u ostale sastojke. Mješavinu podijelite u zdjelice, odnosno rasporedite po jabukama i stavite peći 25 - 30 minuta na 190°C. Toplo poslužite uz kuglicu sladoleda od vanilije.



Broj komentara: 18:

  1. Crumble je meni jedan od najdražih deserata, nešto tako jednostavno može biti toliko dobro. Krasan ti je ovaj s jabukama!

    OdgovoriIzbriši
  2. jednostavno i brzo, ja ga radim s sočnijim voćem ,volim breskve i šljive!!

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni je to jedan od najdrazih (svih vremena) desert. Odlican recept i fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  4. Da da crumbel je ovde jako popularan sa svim vrstama voca.Drago mi je da se i tebi dopada;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmm... divno izgleda. Ništa lepše od jabuka s cimetom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj Crumble divno zvuči! Moram ti priznat da bi zasigurno bia moj prvi izbor, čak i prije pite na kojoj sam odrasla!
    predivno!

    OdgovoriIzbriši
  7. I love crumbles and this look delicious, gloria

    OdgovoriIzbriši
  8. with apples must be delicious! love this version ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Je li sramota priznati da ja ovo uopće nisam nikada probala? Razlog više da moje domaće jabučice večeras udomim u tvome receptu:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala!

    Eda, nije sramota. Za sve postoji prvi put ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mi piace tanto la versione con le mele!! Complimenti.... un abbraccio e buonissima serata

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav, prijatelju, hvala za komentar na moj blog. Čestitamo na ovaj post. Ovaj recept je prekrasan. Najbolje želje, Marta

    OdgovoriIzbriši
  13. Evo pišem si recepis,da ga mogu isprobati,crumble mi je omiljena delicija,a pravila sam već u svim varijacijama,jedino sa jabukama ne:)

    OdgovoriIzbriši
  14. crumble uvijek! brz, fin desert koji se odlično prilagođava sezoni i onome što nam je na raspolaganju. ovaj tvoj odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam ljubitelj crumble-a, a kada zamiriše ovako kao kod tebe na jabuke i cimet i još sa dodatkom sladoleda od vanilije sviđa mi se još i više. Super je !

    OdgovoriIzbriši