srijeda, 6. srpnja 2011.

Blogerska nagrada



Dobila sam Best Blog Award nagradu od Irene i puno joj hvala! Nagrada sa sobom nosi i određena pravila koja moram ispuniti:
  1. linkati osobu od koje sam dobila nagradu
  2. popuniti zadani obrazac
  3. podijeliti 7 random stvari o sebi
  4. nagraditi 10 blogova, linkati i obavijestiti ih o tome


Točka broj 1 je ispunjena u uvodnom dijelu. Slijedi točka broj 2, odnosno popunjavanje zadanog obrasca.

Najdraža boja - tirkizno plava
Najdraži desert - jako teško pitanje, budući da volim razne vrste kolača, ali evo, izabirem palačinke i to samo iz jednog razloga - jer ih suprug radi
Najdraži ljubimac - mačke (obožavam ih)
Što te ljuti - već duže vrijeme imam dogovor sama sa sobom da neću dozvoliti da me netko/nešto razljuti ili naživcira i uspješno poštujem taj dogovor
Kad sam ljuta/nervozna/živčana - negativnu energiju preusmjerim u čišćenje
Bijela ili crna - crna
Najveći strah - smrt dragih osoba
Moja najbolja osobina - iako ih ima nekoliko najboljih, na prvo mjesto stavljam strpljenje
Svakodnevni stav - na kraju dana budi zadovoljan s onim što si taj dan postigao
Što je savršenstvo - ovdje ću citirati supruga koji kaže da savršenstvo bez mane ne postoji
Grešno zadovoljstvo - zagrabiti Nutellu žlicom pa ju uvaljati u mljevene orahe


Prema točki broj 3, moram podijeliti sedam random stvari o sebi:
  1. obožavam nositi dolčevite
  2. proljeće mi je najdraže godišnje doba
  3. ne nosim nakit
  4. volim čitati knjige 
  5. gledam CSI serije
  6. imam 33 godine
  7. uživam raditi u vrtu

Posljednja točka, prema kojoj moram nagraditi 10 blogova mi se čini nekako najteža.  Blogerska zajednica mi se jako sviđa i svi su blogovi koje pratim super, tako da je teško izdvojiti njih 10. Ali evo ovako, eliminiram blogove kojima je Irena proslijedila nagradu, jer nema smisla da im dam isti zadatak, pa nagradicu proslijeđujem:

  1. Just cake the Cupcake  jer je prva sljedbenica mog bloga
  2. Minhas receitas dia a dia  jer je iz zemlje koju obožavam 
  3. 6 Bittersweets  jer su njezine fotografije prekrasne
  4. Cooking by Mirjana (Ruža 123)
  5. Tanja's Cooking Corner
  6. Home-made by B
  7. Iz moje kuhinjice
  8. Just good food
  9. Food for thought
  10. Da mi je nešto slatko

Za većinu blogova nisam navela poseban razlog, jer svi imaju isti razlog, a to su prekrasni recepti koje s nama dijele.

Broj komentara: 9:

  1. Zahvaljujem na nagradi!!!
    proslijedicu je kada za to nadem vrijeme !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepo je saznati nešto o ostalim blogerima s kojima se gotovo svakodnevno virtualno družim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mirjana, meni se čini da mi je više vremena oduzelo pisanje ovog posta, nego što potrošim za napraviti kolač i objaviti recept :)

    Tamara, s obzirom da si i ti dobila nagradu od Irene, baš me zanimaju tvoji odgovori.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Tamara hvala na komentaru na blogu:)
    Odabir nagrade, lajk...i sve što piše u ”pravilima” moraš ostaviti na Zondri Art na Faceu a ne na blogu:)

    Kiss i sretno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you so much dear! So lovely to learn more about the person behind your sweet blog. I apologize I don't have time to pass on the award right now but I really really appreciate it. Cheers!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavam osobe koje vole macke i naravno slatkise:)))Neodoljivo je i jedno i drugo

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijepa nagrada ! Čestitam ti što si je primila i puno ti hvala što si je i meni dodijelila, jako si me razveselila i svakako je preuzimam i šaljem dalje !

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam za brigu i za oznaku, ja sam ga volio. Drago mi je vam se sviđa moja zemlja. Imati veliku noć. Pozdrav, Marte. Ja ću postavljati pečat na moj blog.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala od srca na divnoj nagradi! Jako mi znaci sto volis moj blog, i smatras da zasulzujem ovakvu pohvalu.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši