četvrtak, 7. srpnja 2011.

Čokoladni sladoledni duo



Nedavno sam radila sladoled koji me oduševio svojom bazom od kiselog vrhnja. Sada sam toj bazi odlučila podariti novi okus - čokoladni. Oko izrade domaćeg sladoleda nema puno filozofije, ne treba vam čak niti aparat za sladoled. Samo malo dobre volje i mašta, ukoliko se želite poigrati s okusima. 


  • 2 žumanjka
  • 200 g šećera
  • 1 vanilija šećer
  • 600 g kiselog vrhnja
  • 180 g slatkog vrhnja
  • 150 g tamne čokolade (za sladoled od čokolade)
  • 50 g tamne čokolade i 50 g mliječne čokolade (za sladoled od stracciatelle)

Izmiksajte žumanjke sa šećerom i vanilija šećerom. Kuhajte ih na pari uz neprestano miješanje, dok smjesa ne postane svijetla i gusta. Pustite da se ohlade. Za to vrijeme nasjeckajte 50 g tamne i 50 g mliječne čokolade na sitne komadiće te otopite na pari 150 g tamne čokolade. U ohlađene žumanjke dodajte kiselo vrhnje i tučeno slatko vrhnje. Smjesu podijelite u dva dijela u posude s poklopcem u kojima ćete zalediti sladoled. U jedan dio umiješajte otopljenu čokoladu, a u drugi komadiće nasjeckane čokolade. Poklopite i stavite u zamrzivač na najmanje 6 sati. U početku svakih 45 minuta promiješajte sladoled kako bi se spriječilo stvaranje kristalića.






Broj komentara: 19:

  1. predivno ti izgleda sladoled! bas bih pokusala bez aparata napraviti.

    gdje si kupila ove samostojece kornete?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala!

    Kornete sam kupila u Plodinama, 14 komada košta oko 16 kuna.

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se sviđa ta varijanta sa kiselim vrhnje. Odlicno izgleda sladoled!

    OdgovoriIzbriši
  4. super recept, izgleda jako primamljivo. čestitam, ovo je ovotjedni TUTORIAL TJEDNA na Hobbychic-u :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma kad iam cokolade u njemu mora da je odlican.Divna ti ej ova slicica gde je poceo da se otima iz korneta:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tamara, kiselo vrhnje daje poseban okus sladoledu, ali ne dominira u okusu, tako da sam baš oduševljena

    Tea, hvala puno :) baš sam počašćena

    Džoli, da sam namjerno htjela takvu sliku, nema šanse da bij uspjela. Sladoled je pozirao spontano.

    OdgovoriIzbriši
  7. E bas razmisljam sta bih osvezavajuce mogla da napravim :) Nikada nisam pravila sladoled sa kiselom pavlakom, eto mogla bih to da isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno Tamara! Obožavam se igrati novim sastojcima i novim okusima, a tvoj itekako dobro zvuči :)
    Tnx za informaciju za kornete, do sada sam u prodavaonicama vidjela samo ove koje se nude i u slastičarnama :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo je jedan vrlo fotogeničan sladoled u mojim omiljenim okusima!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepo izgleda, sladoled svi obožavamo, obavezno ću ga praviti :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastičan sladoled,sastojci su mi savršeni:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Savrsen izgled ima taj tvoj sladoled;
    Kod mene je zima i ovaj zabiljezeni recept ce da ceka par mjeseci na isprobavanje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala!

    Jasna, kao što mi sad vas koji živite u krajevima gdje je zima guštiramo s voćnim slasticama i sladoledima, tako ćete vi nas kad ovdje bude zima.

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepo! Volim ukus pavlake u poslasticama a u sladoledu posebno. A čokoladi da ne govorim!

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam skoro isti recept, samo bez zumanaca. Fenomenalan je, a ideja sa cokoladom je za 5+!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sladoled izgleda odlično ! I recept mi je jako zanimljiv, nisam do sada radila sladoled na bazi kiselog vrhnja, uvijek je to bilo nekako uobičajeno slatko vrhnje. Isprobati ću ga sigurno.

    OdgovoriIzbriši