nedjelja, 10. srpnja 2011.

Ledena krema s borovnicama



Današnji dan je protekao u znaku borovnica. Bile su u muffinima za doručak, te kao dio deserta nakon ručka. Borovnice obožavam i stvarno bi mi bilo žao da maksimalno ne iskoristim sezonu. 


Jučer je bio najtopliji dan, a današnji ga je uspio nadmašiti. Već su ujutro postojale naznake da će biti pakleno pa sam odabrala ledenu kremu kao idealno sredstvo u borbi protiv vrućine. Ovaj desert je zapravo nezaleđeni frozen yogurt serviran u čašama (od sastojaka možete na opisan način napraviti i frozen yogurt).

  • 500 g čvrstog jogurta
  • 120 g šećera u prahu
  • 180 g slatkog vrhnja
  • 300 g borovnica
  • 3 žlice šećera

Borovnice kratko kuhajte sa šećerom na laganoj vatri da puste sok. Propasirajte ih kroz gusto sito i pustite da se umak ohladi. Za to vrijeme pripremite kremu. Pomiješajte jogurt sa šećerom u prahu pa dodajte tučeno slatko vrhnje. Kremu stavite u zamrzivač na otprilike pola sata da se dobro rashladi. Servirajte u visokim čašama naizmjenično stavljajući sloj kreme pa sloj umaka.



Broj komentara: 27:

  1. Jako fina kremica!
    Ja sam tek nedavno prvi put probala svezu borovnicu. Mislila sam da su one kiselije, ali bas suprotno. Svidja mi se da je jedem onako samu, ali mislim da je odlicna i kada se zakuva sa secerom, kao preliv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad su taman najsočnije, tako da dio uvijek potamanim dok ih pripremam za neki desert. Inače, znaju biti i kiselkaste.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jednostavan i briljantan desert za ljeto. Za dobrobiti borovnica svi znamo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful blue and white striped panacotta?? delish!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeste odlican recept za brz dezert.Zapisano;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo ti odlično izgleda!!
    obožavam "lejeraste"
    deserte!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična krema, volim takve poslastice slatko kisele

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastican recept, bas za ove vrele letnje dane...upravo se rashladjujem sladoledom za dorucak i razmisljam kako bi se fino uklopio taj umak sa borovnicama, ovde nazalost nema svezih borovnica u ponudi ali mogu se neki put naci smrznute pa cu bas potraziti.,)) Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. super je, baš kao što kažu cure prije mene-idealno za ovo vrijeme. Ja još ove sezone nisam probala tj. kupila friške borovnice, ali morat ću :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Šteta što fotke nisu veće da se vide još bolje ove čaše slojevite. Borovnice i kremić, prelepo!
    ps probaj da vidiš kako izgleda kada su slike na opciji velike, i baš velike...

    OdgovoriIzbriši
  11. Prava stvar za ove vrele dane. Borovnica imamo nešto malo na vrtu, pa ću ih radije pojesti svježe, ali ovo se može raditi i s nekim drugim voćem, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala svima!!

    Κάθαρσις, naravno da se može koristiti i neko drugo voće, npr. jagode, maline, kupine, mješavina šumskog voća

    Jelena, možeš kliknuti na svaku sliku pa onda bude veća.

    Tamara, ja sam luda za borovnicama i razmišljam da nabavimo sadnice i posadimo ih u vrt da mogu uživati još više.

    Mignonne, možeš koristiti i neko drugo voće, a mogu i zamrznute borovnice ako želiš baš njih.

    Malli, this isn't panna cotta. White layer is made from yogurt, powdered sugar and whipped cream.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prepreprelep desert za ove saharske vrućine, hvala što si podelila sa nama :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Najbolje za ljeto!
    Odlična ideja sa super sastojcima :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Osvzavajuce i ukusno! I fino izgleda...

    OdgovoriIzbriši
  16. it must be delicious and very refreshing!

    OdgovoriIzbriši
  17. odličan ljetni desert ! Osim sa borovnicama definitivno se može raditi sa raznim voćem. Meni su dostupnije kupine, maline, ribizle pa ću se vjerovatno odlučiti za nešto od toga, ili sve zajedno :). Jako lijepo izgleda i super si ga servirala !

    OdgovoriIzbriši
  18. Savrsena je!Sta reći sem da je preko potrebna u ove vrele dane!

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlicno izgledaju ovi slojevi! Ovdje nema onih pravih sumskih borovnica, nego neke hibridne, izgledaju kao grozdje :P za hibridne borovnice!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala!

    Vera, ne bih se bunila da mi ju netko ponudi :D

    Melrose, vidjela sam na placi te iz uzgoja, baš su ogromne

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja sam ti sad maznula tri čaše ovoga :) mmmmmmm i odoh obaviti jedan važan zadatak. To kaj se čuje u pozadini, to ja mljackam! :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Taman sam stigla na vrijeme da ti otmem posljednju čašu ;-)

    OdgovoriIzbriši